Finantare persoane juridice

Servicii de finantare
pentru persoane juridice Grenke !

Ce reprezinta acest serviciu ?

Alien Store, prin parteneriatul cu Grenke, este alaturi de persoanele juridice, oferindu-le o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta, in numai 5 pasi.

Cum puteti beneficia de acest serviciu ?

Trebuie doar sa urmati acesti 5 pasi simpli:

1.  Va alegeti produsul/produsele de pe site-ul ww.alienstore.ro sau direct din magazin.
2.  Aplicati pentru serviciul de finantare Grenke, completand fisa sintetica simplificata, daca îndepliniti cumulativ urmatoarele conditii:
 - inchiriati echipamente in valoare maxima de 10.000 Euro + TVA
 - firma dv. are forma de organizare SRL sau SA si este infiintata inainte de 01.01.2012
 - in anul 2015 ati realizat o cifra de afaceri de cel putin 400.000 RON.
3.  • Daca nu indepliniti criterile de mai sus e necesar dosarul pentru analiza financiara:
 Daca societatea comerciala e SRL sau SA completati fisa sintetica tip, plus documentele de mai jos:
 - Bilant (inclusiv dovada depunerii) si Balanta de verificare la decembrie 2015
 - Balanta de verificare la decembrie 2016
 - Factura proforma in Euro emisa de furnizorul echipamentelor.
 • De asemenea, daca nu indepliniti cerintele de la punctul 2 si aveti PFA completati fisa sintetica tip, plus documentele de mai jos:
 - Declaratia de impozit pe anul 2016
 - Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni
 - Factura proforma in Euro emisa de furnizorul echipamentelor
4.  Asteptati rezultatul analizei.
5.  Va prezentati la magazinul alienstore pentru a ridica produsul/produsele.

Dintre avantajele de care te poti bucura apeland la acest serviciu putem aminti:

  • Avans 0%
  • Facturile de chirie sunt total deductibile
  • Bonitatea financiara a firmei nu este afectata deloc in cazul inchirierii, echipamentul ramâne in gestiunea GRENKE si nu apare in bilantul clientului
  • Rata (chiria) in Euro este constanta pe durata contractului astfel incât se pot planifica costurile pe o perioada indelungata. Platesti pe masura ce produci!
  • Comisionul de administrare este unic pe contract
  • Asigurarea oferita este asigurare electronicǎ a echipamentelor (acopera riscuri specifice de tip scurtcircuit, inductie, supratensiune etc), general valabila in toata Europa
  • Setul de acte necesar pentru luarea unei decizii este minimal
  • Platile sunt trimestriale
  • Economisirea capitalului firmei
  • Eliberarea liniei de credit la banca si astfel imbunatatirea lichiditatii firmei

Acte necesare