Finantare persoane juridice prin Grenke

Ce reprezinta acest serviciu ?

Alien Store, prin parteneriatul cu Grenke, este alaturi de persoanele juridice, oferindu-le o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta, in numai 5 pasi.

Cum puteti beneficia de acest serviciu ?

Trebuie doar sa urmati acesti 5 pasi simpli:

    1. Va alegeti produsul/produsele de pe site-ul ww.alienstore.ro sau direct din magazin.
    2. Aplicati pentru serviciul de finantare Grenke, completand fisa sintetica simplificata, daca îndepliniti cumulativ urmatoarele conditii: 
      1. inchiriati echipamente in valoare maxima de 10.000 Euro + TVA 
      2. firma dv. are forma de organizare SRL sau SA si este infiintata inainte de 01.01.2020
      3. in anul 2022 ati realizat o cifra de afaceri de cel putin 400.000 RON.
    3. Daca nu indepliniti criterile de mai sus e necesar dosarul pentru analiza financiara:
      1. Daca societatea comerciala e SRL sau SA completati fisa sintetica tip, plus documentele de mai jos: 
        1. Bilant (inclusiv dovada depunerii) si Balanta de verificare la decembrie 2022
        2. Balanta de verificare la decembrie 2023
        3. Factura proforma in Euro emisa de furnizorul echipamentelor.
      2. De asemenea, daca nu indepliniti cerintele de la punctul 2 si aveti PFA completati fisa sintetica tip, plus documentele de mai jos:
        1. Declaratia de impozit pe anul 2022
        2. Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni
        3. Factura proforma in Euro emisa de furnizorul echipamentelor
    4. Asteptati rezultatul analizei.
    5. Va prezentati la magazinul alienstore pentru a ridica produsul/produsele.

Dintre avantajele de care te poti bucura apeland la acest serviciu putem aminti:

  • Avans 0%
  • Facturile de chirie sunt total deductibile
  • Bonitatea financiara a firmei nu este afectata deloc in cazul inchirierii, echipamentul ramâne in gestiunea GRENKE si nu apare in bilantul clientului
  • Rata (chiria) in Euro este constanta pe durata contractului astfel incât se pot planifica costurile pe o perioada indelungata. Platesti pe masura ce produci!
  • Comisionul de administrare este unic pe contract
  • Asigurarea oferita este asigurare electronicǎ a echipamentelor (acopera riscuri specifice de tip scurtcircuit, inductie, supratensiune etc), general valabila in toata Europa
  • Setul de acte necesar pentru luarea unei decizii este minimal
  • Platile sunt trimestriale
  • Economisirea capitalului firmei
  • Eliberarea liniei de credit la banca si astfel imbunatatirea lichiditatii firmei
Acte necesare

Vezi produsele LIVE

Stabileste o intalnire cu unul dintre consultantii nostrii. Te asteptam!

Stabileste intalnire